2. LAUHILEKO MENUA AURKI DEZAKEZUE ERANTSITAKO ARTXIBOAN

AUSOLAN-2ºtriIS.pdf3.49 MB
Aurreko ikasturtean bezala, aurten ere ESKOLA BIDEA
mugikortasun proiektua martxan jarri da. ESKOLA BIDEA Batzordeak prestatutako informazioa atxikituta a bidaltzen dizuegu.
019-. ESKOLA BIDEA.pdf577.68 KB

Euskararen egunerako ikastolan prestatu dugun   bideoa, abestiaren musika eta letra bidaltzen da.

ZURE HITZAK EKARRI BIDEOA:

ZURE HITZAK EKARRI.pdf15.86 KB

Ikasketarako diru-laguntzen deialdia (Bekak) argitaratu da. Ondoren artxiboan informazio-orria doakizue.

013 beken deialdia.doc91 KB
007.- OOGko hauteskundeak.pdf28.65 KB
008.- Zorriak eta bartzak.doc78 KB
ZORRIAK.pdf173.04 KB

Atxikitutako artxiboan SOS Africari buruzko informazioa dago.

005.- SOS Africa.pdf133.42 KB

LEHENENGO HIRUHILABETEKO JANGELAKO MENUAK

Ausolan1tri_IS.pdf3.47 MB

Aurtengoan ere Amara Berriko Jai Batzordetik idazten dute haurrentzako herri lasterketan parte hartzeko gonbita luzatu nahian. Lasterketaren leloa “Euskaraz Bizi Nahi Dut!” da, eta urriaren 11ean izango da Olaeta plazaren bueltan, Amara Berri Auzoan.

Egunean bertan 11:00tan hasiko beroketa bat egiten, ondoren adinen araberako lasterketa eta azkenik sari banaketa. Korrika egin beharreko distantziak honakoak dira gutxi gora behera: txikiak (0-6 urte): 200m, ertainak (7-11 urte): 500m, gaztetxoak (11-14 urte): 1000m. Haur guztiak aseguratuak izango dira parte hartzeagatik, eta honetarako inskripzio kuota bat ordaindu beharko dute egunean bertan 2€takoa.

Inskripzioak aldez aurretik egitea eskertuko da abherrilasterketa@gmail.com helbidean, bertan haurraren datuak eta kontakturako zenbakia emanaz.

Kirol ikasturtea hastear dago eta urtero bezala kirol koordinatzailea familiekin bilduko da programa azaldu eta galderak erantzuteko. Deialdia datorren asteartean, irailaren 30ean, 17:15tan Ikasbide Ikastolako jangelan.

Eskola Kirola (LH 3-6) eta Multikiroletako (LH 2) entrenamenduak Ikasbide Ikastolan bertan izango dira 17:00tik 18:00ak arte. Urriaren 1 asteazkenetik aurrera hasiko dira.

Ikasleren bat gehitu edo ezabatu behar bada, bilera eguna baino lehen esan behar zaio koordinatzaileari.

Orriak

Pablo Gorosabel 1
20014 Donostia
Kontaktua