Gaur (2014-4-8) KRISTINA ENEA FOROA ospatuko dugu. Bertan Lehen Hezkuntzako sei ikaslek parte hartuko dute, eskolako nahiak eta egindako aktibitateak beste eskolako ikasleekin konpartitzeko.

Hona hemen ikastolako jangelako menuen atxiboa.

EranskinaTamaina
ausolan-IS-GV-3[1] weberako.pdf4.08 MB

Apirilaren 12an, Tximeleta Topaketa ospatuko dugu Usurbilgo kiroldegian, goizeko 10:00etatik arratsaldeko 18:00etara jo eta ke ibiliko gara.

Bertan, Donostia, Lezo, Pasaia, Oiartzun, Usurbil… zonaldeetako ikastola eta ikastetxe desberdinetako 300 neska-mutil inguru parte hartuko dute. Egun osoz gimnastika erritmikoa ikusteko aukera edukiko duzue dohainik.

Txikienek pilota eta uztaiekin egingo dute emanaldia eta handienak berriz, uztai-mazoekin eta xingola-pilotarekin lehiatuko dira. Aurten ere bakarkako infantil mailako ikasle batzuk edukiko ditugu uztailekin.

Tximeleta taldeak haien familia eta lagun guztiei aldez aurretik eskerrak eman nahi dizkiete erakusten duten betiko jarrera eta laguntza positiboagatik.

Animatu eta etorri guretzako hain polita eta berezia den egunaz gozatzera!

ONARTUTAKO IKASLEEN BEHIN-BETIKO ZERRENDA. LEHEN HEZKUNTZA

ONARTUTAKO IKASLEEN BEHIN-BETIKO ZERRENDA. HAUR HEZKUNTZA

ONARTU GABEKO IKASLEAK

Gipuzkoako Foru Aldundiko Gizarte eta Erakunde Harremanetarako Departamenduak antolaturiko Eskola Kiroleko Jardueren programaren barne, APIRILAREN 12an benjamin mailari zuzenduta bigarren ur jaialdia burutuko da Zuhaiztin eskola-kirola jardunaldirik ez dagoela aprobetxatuz.

Jaialdien ezaugarriak kontuan harturta eskolako 10 edo 12 partaidez osatutako azpimultzoak egingo dira ekintzei bilakaera egoki bat emateko. Talde hauek joko ezberdinetan parte hartuko dute, hala nola, urpean dauden uztaietatik pasa beharra, puzgarri ezberdinetatik gora-bera ibili, olagarroa, zizarea... txirrista handitik era ezberdinetara irristatu, Flotagarria den tapizaren gainazaletik oinez ibili, etb.

Joko hauek gutxi gora-bera 50 minutuko iraupena izango dute. Goiz osoan zehar lau txandatan banatuko dira; goizeko 9:00etatik 13:00etara bitarteko ordutegian. Ordutegi zehatzak izen-emateak amaitzean komunikatuko dira.

Aldatzeko dagokizuen ordua baino 20 minutu lehenago aldageletan egon beharko zarete.

Azkenik, umeei gogorarazi bainujantzia, txankletak, eskuaohiala eta txanoa ekarri behar dituztela.

IZEN-EMATEKO APIRILAK 2 BAINO LEHEN KIROL KOORDINATZAILEARI

JOKATZEKO LEKUA: Anoeta Pasealekua 20 (3.solairuan) Karmelo Balda Frontoia Gros X.T.
JOKATZEKO EGUNAK: 2014ko martxoaren 21 eta 28, eta apirilaren 4a, , (ostiralak) arratsaldeko 6etatik aurrera ospatuko da.
Taldeak mistoak izango dira eta lau jokalari izango dituzte, gehi erreserbakoak.
Asistentzia korfirmatzeko dei ezazue 943 29 12 18, 2014/04/03 aurretik.

Izen-emateak (dohain) kirol koordinatzaileari martxoak 14 baino lehen.

2014-2015 IKASTURTEKO ONARTUTAKO IKASLEEN BEHIN BEHINEKO ZERRENDA, LEHEN HEZKUNTZA.

2014-2015 IKASTURTERAKO ESKABIDEAK BEHIN-BEHINEKO ONARPENIK GABE HAUR HEZKUNTZAN, BAREMAZIOAREN ONDORIOZ.

2014-2015 IKASTURTERAKO ESKABIDEAK BEHIN-BEHINEKO ONARPENAREKIN, BAREMAZIOAREN ONDORIOZ  HAUR HEZKUNTZAN.

Orriak

Pablo Gorosabel 1