ESKOLARTEKO TALDEKAKO TXAPELKETA BENJAMIN MAILA (LH4)

DONOSTIA – LEZO- OIARTZUN- ERRENTERIA Gunea

JOKATZEKO LEKUA: Anoeta Pasealekua 20 (3.solairuan) Karmelo Balda Frontoia Gros X.T.
JOKATZEKO EGUNAK: 2015ko maiatzaren 8, 15, eta 22a (ostiralak) arratsaldeko 18:00etatik aurrera ospatuko da.
Taldeak mistoak izango dira eta lau jokalari izango dituzte, gehi erreserbakoak.
Asistentsia korfirmatzeko dei ezazue 943 29 12 18, 2015/05/08 aurretik.

Apirilaren 25eko datorren larunbata honetan Oiartzungo Kiroldegian urteroko Tximeleta topaketa ospatuko da. Hauek dira mailaz mailakako ordutegiak:

LH 3: 9:00

LH 4: 16:00

LH 5 & 6: 11:00

Apirilaren 24ean NAZIOARTEKO ZARATAREN KONTRAKO EGUNA  ospatzen da. Ikasbide Ikastolan ere, AGENDA 21en eskutik ekintza sinboliko bat egingo dugu, ordu laurdeneko ixiltasuneko une bat antolatzen, 9:45 tik 10:00 ra arte, BERTAN BERA ETA IRAKURRI ekimenarekin  bat eginda.

Bihar (2015-4-22) Eskolako A21eko Kristina Enea foroa ospatuko dugu. Bertan donostiako eskola ezberdinetako irakasle eta ikasle bilduko gara Donostiako MUGIKORTASUNAri buruz hitzegiteko. Aurten (urtero bezala), kanpaina ezberdinak egin ondoren (Eskola Bidea, Bide Hezkuntza, eta abar), gure eskaerak eta konpromezuak eramango diitugu bertan lantzeko.

Erantsitako artxiboan 3. hiruhikeko menua daukazuea. On egin!

EranskinaTamaina
AUSOLAN_3ºtriIS.pdf1.64 MB

Martxoaren 25eko datorren asteazkeneko entrenamenduan kamiseta eta galtzak (mediak EZ) bueltatu behar dira Benjaminen (LH 4 eta 3) kirol berriari dagokion ekipazio aldaketa egiteko.

2014-2015 ikasturtean Ikasbide Ikastolako ikasleekin batera aurrera eraman ditugun jarduerak direla eta honako bideo hauek plazaratu nahi ditugu.

Gipuzkoako Foru Aldundiko Gizarte eta Erakunde Harremanetarako Departamenduak antolaturiko Eskola Kiroleko Jardueren programaren barne, MARTXOAREN 14an benjamin mailari zuzenduta ur jaialdia burutuko da Zuhaizti Igerilekuan eskola-kirola jardunaldirik ez dagoela aprobetxatuz.

Jaialdien ezaugarriak kontuan harturta eskolako 10 edo 12 partaidez osatutako azpimultzoak egingo dira ekintzei bilakaera egoki bat emateko. Talde hauek joko ezberdinetan parte hartuko dute, hala nola, urpean dauden uztaietatik pasa beharra, puzgarri ezberdinetatik gora-bera ibili, olagarroa, zizarea... txirrista handitik era ezberdinetara irristatu, Flotagarria den tapizaren gainazaletik oinez ibili, etb.

Joko hauek gutxi gora-bera 50 minutuko iraupena izango dute. Goiz osoan zehar lau txandatan banatuko dira; goizeko 9:00etatik 13:00etara bitarteko ordutegian. Ordutegi zehatza izen-emateak amaitzean jakingo da.

Aldatzeko egokitutako ordua baino 20 minutu lehenago aldageletan egon beharko da.

Azkenik, umeek bainujantzia, txankletak, eskuaohiala eta txanoa eraman behar dituzte.

IKASBIDE IKASTOLAREN TXANDA: 11:00-12:00, 10:30TAN ZUHAIZTIN.

Izen-emateak kirol koordinatzaileari martxoak 9 baino lehen.

Dbizik bizikleta elektrikoa erabiltzeko ikastaro bat antolatu du. Dohainik da. Tokiak, datak eta ordutegiak eranskinean agertzen dira. PARTE HARTU! (tELEFONOZ DEITU ETA GALDETU ISABELENGATIK)

EranskinaTamaina
CURSO DBIZI OFERTA A CENTROS.pdf337.42 KB

Orriak