Datorren ikasturtean (2015-2016) eskola bidea programarekin jarraitzeko asmoa dugu. Zirkular honetan oinez etortzeko ekintza bat proposatzen dizuegu.  PARTE HARTU!

EranskinaTamaina
Zirkularra AZKENA_Ekainak2015.pdf43.65 KB

Izen-emateak kirol koordinatzailearen bidez egingo dira.

Datorren maiatzaren 30erako, larunbata, KIROL EGUNA’15 prestatzen ari gara. Ekintzak eta bazkaria behar den moduan antolatzeko partehartzaileen kopurua jakin behar dugu. Egun horretan bertan lehen orduan benjaminek azken partidak jolastuko dituzte.

Derrigorrezkoa da ikasleek heldu baten ardurapean egotea eta debekatuta dago edozein ur-jolas mota (globoak, ur-pistolak, etab.)

Ikasleentzako saskibaloia, futbola, eskubaloia, boleibola, tenisa, ping-pong, esku-pilota, hockey eta herri kirol jolasak egongo dira, gehi taldekako sari banaketa.

Senideentzat erronka, entrenatzaileen aurkako areto-futbola eta saskibaloi partida motzak. Aldagelak eta dutxak prest izango dira goizean zehar.

Bukatzeko, ohiko bazkaria ondoko Soccer World-eko “Molino de Agua” tabernan (18€ helduek, 9€ haurrek, bertan kobratuko delarik).

Izen-emateak koordinatzaileari datorren maiatzaren 27-a, asteazkena, baino lehen, partaideen izen-abizenak, parte hartuko duten jarduerak (jolasak (ikasleak), erronka (gurasoak), bazkaria) eta arduradun helduaren izena ARGI AZALDUZ.

Lagun agurgarria:

Joan den apirilaren 22 eta maiatzaren 13an A21eko foroak ospatu dira (Kristina enean eta Udaletxean). Urtero bezala, Ikasbide Ikasolan bi foroetan parte hartu du. Kristina Enea foroaren ondorioz, eta marrazki lehiaketa bat irabazi ondoren, Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek ARRAUNING enpresarekin arraun jarduera bat egiteko aukera irabazi dute. Ekintza hori ekainaren 11ean egingo da, Urumea Ibaian. ONDO PASA!

Bestaldetik, Udal foroan iaz (2013-2014 ikasturtean) Ikastolako inguruak zaintzeko eskatu genion udaletxeari (beste gauza batzuen artean). Aurten begirunez ikusi dugu nola udaletxeak soccer-en ondoko parketxoa apaintzen ari den. Era beran, Bartzelona Hiribideko azken tramoa horiz margotu dute, oinezkoen lehentasuna azpimarratuz. Egoera hau ere bere garaian saiatu genuen (Eskolabidea kanpainaren bidez). A21 eko GARAIPENA.

Eskerrik asko parte hartu duzuen guztioi.

2015/16 IKASTURTERAKO JANGELA ZERBITZUKO INFORMAZIOA ETA GALDEKETA

Bihar (2015-5-13) A 21eko UDAL FOROA osparuko da. Bertan IKASBIDE IKASTOLAk hitza edukiko du, bere PROPOSAMENAK ETA ESKAERAK alkateari luzatuko dizkiola. Horretarako ikastolako Lehen Hezkuntzako lau ikasle udaletxera hurbilduko dira, goizeko 11etan.

Honako lotura honetan 2015eko uda honetarako Donostia Kirola-k antolatzen dituen jarduerei buruzko informazioa:

Apirilaren 24ean NAZIOARTEKO ZARATAREN KONTRAKO EGUNA  ospatzen da. Ikasbide Ikastolan ere, AGENDA 21en eskutik ekintza sinboliko bat egingo dugu, ordu laurdeneko ixiltasuneko une bat antolatzen, 9:45 tik 10:00 ra arte, BERTAN BERA ETA IRAKURRI ekimenarekin  bat eginda.

Orriak

Pablo Gorosabel 1
20014 Donostia
Kontaktua