Iraileko menuak. On egin!

ausolan_SEP14_C.pdf1.32 MB
Guraso agurgarriok:

Datorren ikasturteko zenbait informazio jarri dugu zuen eskura.

Besterik gabe
 Uda ona pasa
Kurtso hasierako informazioa.pdf1.09 MB

Hemen duzue datorren larunbatean, ekainak 7, ikastolan egingo den jaialdiko egitaraua.

Denak gonbidaturik zaudete.
048 IKASBIDEKO JAIALDIA.pdf183.76 KB

Ohizko ordutegia 9:00 tik 12:30 ra eta 15:00 tik 17:00 ral dela gogorarazten dizuegu. Ekainaren 9an, eta ikasturtea bukatu arte, (ekainaren 20), ordutegia bakarrik  goizez  9:00 tik 12:30ra arte izango da.

Izen-emateak kirol koordinatzaileari maiatzak 26 baino lehen.

1.- EKAINEKO ANTOLAKETA

Urtero bezala  jangela zerbitzua ikastolarekin batera bukatuko da, hau da, ekainaren 20an. Hilabete honetako  2. eta 3. asteetan goizez bakarrik egongo garenez ( ekainaren 9tik 20 bitartean alegia), jangelan gelditzen diren ikasleak  ikastolan jaso beharko dituzue 14:30ean, 2 eta 3 urteko ikasleak  13:30ean jasotzeko aukera izango duzue. Goizez gaudelarik, haur hauek ez dute siesta egiteko aukerarik izango.

2.- 2014/ 2015 IKASTURTEKO JANGELA

2014/15 ikasturtearen antolaketarako, jangelan behin betiko ikasleak nortzuk izango diren jakin behar dugu, honek begiraleen kopurua baldintzatzen baitu. Urtero bezala jangela zerbitzua ikasturtearekin hasi eta bukatuko da.. Hau kontutan izanda, ikasle bakoitzak behean daukazuen  izen-emate orria bete behar du. Jangela erabili behar ez baduzue ere, orria beteta ekartzea beharrezkoa da, zuen erantzuna ekar ezazue mesedez ikastolara maiatzaren 20a  baino lehen. Datorren ikasturteko jangelako prezio zehatza iraila arte ez dugu jakingo.

OHARRA: Artxibo honetan aurkituko duzue betetzeko  galdeketa.

Jangelako ekaineko zirkularra 13-14.pdf74.98 KB

Datorren maiatzaren 31erako, larunbata, KIROL EGUNA’14 prestatzen ari gara. Ekintzak eta bazkaria behar den moduan antolatzeko partehartzaileen kopurua jakin behar dugu. Egun horretan bertan lehen orduan benjaminek azken partidak jolastuko dituzte.

Gogoratu derrigorrezkoa dela ikasleek heldu baten ardurapean egotea eta debekatuta dagoela edozein ur-jolas mota (globoak, pistolak, etab.)

Ikasleentzako saskibaloia, futbola, eskubaloia, boleibola, tenisa, ping-pong, esku-pilota, hockey eta herri kiroletako jolasak izango ditugu, ondoren, sari banaketa eta gurasoentzako, erronka, entrenatzaileen aurkako areto-futbola eta saskibaloi partida motzak. Aldagelak eta dutxak prest izango. Eguerdian ohiko bazkaria, aurten Soccer World-eko “Maritxu” tabernan (15€ helduek, 8€ haurrek, bertan kobratuko delarik).

Izen-emateak koordinatzaileari datorren maiatzaren 19-a, astelehena, baino lehen, partaideen izen-abizenak, parte hartuko duten jarduerak (jolasak (ikasleak), erronka (gurasoak), bazkaria) eta arduradun helduaren izena argi azalduz.

Bihar (2014-4-30) zarataren kontrako eguna ospatuko dugu. Horretarako ekintza batzuk antolatu ditugu ikastolan. Jangelako zarataren kontrako semaforoaren inaugurazioa egingo dugu, eta ikastolako sarreran beste semaforo bat ipiniko dugu.

Eskerrik asko laguntzeagatik.

Gaur (2014-4-8) KRISTINA ENEA FOROA ospatuko dugu. Bertan Lehen Hezkuntzako sei ikaslek parte hartuko dute, eskolako nahiak eta egindako aktibitateak beste eskolako ikasleekin konpartitzeko.

Hona hemen ikastolako jangelako menuen atxiboa.

ausolan-IS-GV-3[1] weberako.pdf4.08 MB

Orriak

Pablo Gorosabel 1
20014 Donostia